Tunnekokemuksen johtaminen ratkaisee menestyksen
Kasvua asiakas-, brändi- ja henkilöstökokemuksen tunnetekijöiden ymmärryksestä!
Yksi työkalu,
monta käyttötasoa
ValueScout on validoitu mittausmetodi, joka paljastaa piilevää kasvupotentiaalia markkinoilta ja auttaa ymmärtämään asiakkaiden tai kuluttajien todelliset motiivit – miksi asiakkaat ovat tai eivät ole kiinnostuneita ja lojaaleja?
ValueScout on työkalu, jota voit käyttää kaikissa yrityksesi kohtaamisissa:
Erotu kilpailijoista relevantisti
Ymmärrä, millaista brändipersoonaa, tunnekokemusta ja arvoja toimialallasi kaivataan.
Löydä piilevä potentiaali
Paljasta piilevää kasvupotentiaalia tunnetekijöistä.
Rakenna lojaliteettia
Ymmärrä todelliset syyt asiakkaiden lojaliteettitason takana.
Johda kokemusta
Mittaa tunnekokemusta jatkuvasti kaikissa kohtaamisissa.
Paras työpaikka
Ymmärrä sisäistä kulttuuria ja työntekijäkokemusta tunne- ja arvotasolla.
Kehitä ja innovoi
Testaa uusia tuote- ja markkinointikonsepteja.
ValueScout
Yli 80% valinnoistamme tapahtuu tiedostamattamme. Perinteiset tutkimukset eivät riitä: ihmiset eivät osaa suorin kysymyksin kertoa, miksi he toimivat kuten toimivat.
ValueScoutiin luottavat:
”ValueScout on helppokäyttöinen työkalu brändiemme johtamiseen ja kasvattamiseen. ”






ValueScoutia tarjoavat myös:



Ota yhteyttä
Yhteystiedot
Isa Merikallio
isa.merikallio@valuescout.fi
+358 40 717 3532