Asiakkaat motivoituvat tunteilla.
Tunteet kasvattavat bisnestäsi.

Ota selvää miten!

Yksi työkalu,

monta käyttötasoa

ValueScout on validoitu mittausmetodi, joka paljastaa piilevää kasvupotentiaalia  markkinoilta ja auttaa ymmärtämään asiakkaiden tai kuluttajien todelliset motiivit – miksi asiakkaat ovat tai eivät ole kiinnostuneita ja lojaaleja?

ValueScout on työkalu, jota voit käyttää kaikissa yrityksesi kohtaamisissa:

Erotu kilpailijoista relevantisti

Ymmärrä, millaista brändipersoonaa, tunnekokemusta ja arvoja toimialallasi kaivataan.

Löydä piilevä potentiaali

Paljasta piilevää kasvupotentiaalia tunnetekijöistä.

Rakenna lojaliteettia

Ymmärrä todelliset syyt asiakkaiden lojaliteettitason takana.

Johda kokemusta

Mittaa tunnekokemusta jatkuvasti kaikissa kohtaamisissa.

Paras työpaikka

Ymmärrä sisäistä kulttuuria ja työntekijäkokemusta tunne- ja arvotasolla.

Kehitä ja innovoi

Testaa uusia tuote- ja markkinointikonsepteja.

ValueScout

Yli 80% valinnoistamme tapahtuu tiedostamattamme. Perinteiset tutkimukset eivät riitä: ihmiset eivät osaa suorin kysymyksin kertoa, miksi he toimivat kuten toimivat.

”Siksi kehitin ValueScout-metodin. Tarvitsimme validoidun, luotettavan työkalun, jonka kautta ihmiset voivat ilmaista todellisia tunne- ja arvotason vaikuttimiaan.”

– Isa Merikallio, ValueScoutin kehittäjä

ValueScoutiin luottavat:

”ValueScout on helppokäyttöinen työkalu brändiemme johtamiseen ja kasvattamiseen. ”

ValueScoutia tarjoavat:

Voit varata tutustumistapaamisen Dagmarista, MC:ltä tai Flowsta.

Ota yhteyttä

Yhteystiedot

Isa Merikallio

isa.merikallio@valuescout.fi

+358 40 717 3532

ValueScout by ForceForGrowth Oy

ForceForGrowth Oy | 1739396-3 | Westendintie 93 G, 02160 Espoo

© 2018 ValueScout. All rights reserved.